installer loopt vast discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben sins een paar dagen de gelukkig eigenaar van een iPhone 16gb. Heb alleen een probleem Als ik de installer wil openen gaat hij gegevens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer loopt vast
Ben sins een paar dagen de gelukkig eigenaar van een iPhone 16gb.
Heb alleen een probleem Als ik de installer wil openen gaat hij gegevens zoeken maar loopt daarbij vast. (heb wel verbinding met een thuis netwerk) Als ik op de button druk komt hij wel terug in het start scherm. Toen ik de eerste keer installer opende kreeg ik wel een lijst maar wist ik niet zo goed wat ik er mee moets. Nu kan ik niets meer ermee Kan iemand me helpen AUB Heel erg bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstel je iPhone eens in DFU en installeer eerst BSD Subsystem in installer
|
|||
|
|||
Ben erg nieuwe met de iphone !
DFU ? Moet ik heb dan ook weer opnieuw unlocken ? |
|
||||
|
||||
Als je nu op een lagere firmware dan 1.1.4 zit moet je daarna wel opnieuw unlocken. Als je nu al op 1.1.4 zit hoeft dat niet nogmaals. DFU staat in de wiki
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Installer 4 loopt vast! | debilio | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-09-08 12:16 |
Installer 6 b6 Loopt Vast. | FreakyFlor | Archief | 2 | 21-09-08 19:23 |
Installer.app loopt vast bij refreshing sources | Kersentaart | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-04-08 19:07 |
|
|