Lockscreen slider discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) HaLo mensen, Ik heb een ipad 3 en heb via Cydia Clear lockscreen gedownloade en geinstalleerd maar nu erger ik me mateloos aan dat rechthoekinge ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscreen slider
HaLo mensen,
Ik heb een ipad 3 en heb via Cydia Clear lockscreen gedownloade en geinstalleerd maar nu erger ik me mateloos aan dat rechthoekinge ding dat NET om de slider heen zit (dat grijze pijltje) Is er een theme zodat ik dat weg krijg of kan ik dat via iFile verwijderen/aanpassen? Mvg Victor --------------------------------------------------EDIT--------------------------------------------- Het is al op gelost. Heb de tweak SliderWidth gedownload Endat werkt Laatst gewijzigd door Victorerik13; 04-09-12 om 09:17. Reden: Oplossing gevonden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard lockscreen (geen klok + slider) lukt niet | lolbroeck | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-10-11 14:48 |
Lampje aan in je slider??(lockscreen) | linliz | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-07-11 11:17 |
Fingerprinter V2 Slider lockscreen | lodevs | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-03-10 16:13 |
Lockscreen slider | soCool | Jailbreak apps en thema's | 21 | 15-12-09 19:19 |
lockscreen - pas na uit/aan werkt touch-slider | Henkos | iPhone algemeen | 29 | 23-11-08 21:10 |
|
|