Toutch werkt niet meer? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Mijn battery was gisteren op dus toen ik thuis was deed ik hem aan de oplader alleen het volgende gebeurde. Er kwam opeens een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toutch werkt niet meer?
Hey!
Mijn battery was gisteren op dus toen ik thuis was deed ik hem aan de oplader alleen het volgende gebeurde. Er kwam opeens een kalender op de achtergrond te staan van mijn telefoon en hij is niet helemaal uit als ik het scherm uitzet (bovenste knop 1 keer drukken) als ik heb nu op ontgendelen wil doen lukt dat en als ik dan op bijvoorbeeld sms druk werkt het ook nog maar nu kan ik daarna niks meer openen. ik kan mijn telefoon dus aanzetten programma openen maar daarna niks meer! iemand enig idee hoe dit kan? ik kan nu ook niet meer bellen etc dus dit moet echt snel verholpen worden alvast bedankt! Niels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zeker Kate geinstalleerd? Kijk dan hier https://forum.iculture.nl/f8/ap...niet-doen.html
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja inderdaad gedaan maar nu weet ik de oplossing nog niet heb het topic net al doorgenomen |
|
||||
|
||||
Als je kate in kan nadat je de iphone uit en aan hebt gezet alle vinken uitzetten en dan flash. Dan via de installer Kate weer uninstallen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan kate wel in maar de vinkjes kan ik niet uitzetten wat nu? |
|
|||
|
|||
Weet iemand het al?
|
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon gaan restoren
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Restoren in itunes en dan je iphone opnieuw activeren en jailbreaken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
gebruik de zoekfunctie en/of kijk eens in de wiki, daar staan volledige handleidingen, hoe wat te doen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod toutch derde generatie firmware IOS4 jailbreaken | sannetjeislief | Jailbreak | 2 | 06-07-10 17:35 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|