trillen van beeld ipshysics discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Bij mij trilt het beeld van het spel iphysics hoe verhelp je dit ???? Ik heb al lopen zoeken weet dat het ergens staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
trillen van beeld ipshysics
hoi,
Bij mij trilt het beeld van het spel iphysics hoe verhelp je dit ???? Ik heb al lopen zoeken weet dat het ergens staat maar kan het niet meer vinden alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan je niet verhelpen is een foutje van het spel.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Geen beeld op van een apple tv | Sjef Cooijmans | Apple TV - 1e generatie | 1 | 25-01-11 13:36 |
Grootte van het beeld | Anis | Archief | 3 | 07-10-09 17:13 |
Scherm/beeld van iphone op PC/TV | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-05-09 21:47 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|