Scherm/beeld van iphone op PC/TV discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om via je usb-kabeltje van je iphone, je iphone beeld door te laten streamen naar je pc? Ik moet binnenkort iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm/beeld van iphone op PC/TV
Hallo,
Is het mogelijk om via je usb-kabeltje van je iphone, je iphone beeld door te laten streamen naar je pc? Ik moet binnenkort iets demonstreren op een beamer en wil dus graag mijn iphone beeld op het scherm hebben. Kan dit, en zoja? Hoe en waarmee? Alvast bedankt voor reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt Tim,
Maar hiervoor heb je dus een speciale kabel nodig die een soort scart uitgang vormen samen voor de TV Ik wil hem graag alleen op de pc laten zien en niet via 3 kabels die je in de tv kunt doen.. Dus ik heb een kabel nodig met USB, en dat is het standaard kabeltje van de iPhone Is dit mogelijk? |
|
|||
|
|||
Hmm. misschien heeft je videokaart zo'n uitgang, dan kan je die alsnog gebruiken.
Ik zou anders niet weten hoe je dat moet doen, aangezien je volgens mij via usb geen beeld kan verzenden? Greetz, Tim |
|
|||
|
|||
Hmm,
Het probleem is, ik moet iets demonstreren op een beamer waarop een laptop is aangesloten... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja zoiets had ik al gelezen, bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Scherm iphone 4 niet meer passend in beeld | stephan.jrc | Archief | 5 | 26-09-10 11:49 |
Beeld is groter dan mijn scherm na update | mystigirl | iPhone algemeen | 9 | 20-03-10 00:06 |
cirkeltje op het beeld scherm | roypaint | Archief | 6 | 31-10-09 15:25 |
Scherm kapot (geen beeld) | nahpets | iPhone algemeen | 63 | 28-08-09 15:09 |
|
|