Schaduw by lockscreen weg discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoneclubbers Ik probeer voor het theme Orbz (waar ik zeer actief ben) een battery theme the maken, maar zit een beetje vast. Het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Schaduw by lockscreen weg
Beste Iphoneclubbers
Ik probeer voor het theme Orbz (waar ik zeer actief ben) een battery theme the maken, maar zit een beetje vast. Het is namelijk zo dat ik alle battery dingen heb gemaakt, maar het probleem is dat er een soort van schaduw overheen valt. Zie de screenshots. Alleen als je slider helemaal naar rechts heb gesleept zie je wat eronder zit. Hoe kan ik nou zorgen dat die schaduw er helemaal niet is. Er hoef dan niet eens persé een slider te zijn. Een tap to unlock ding is ook goed, als je maar het hele plaatje kan zien (want vooral het onderste deel, daar gaat het om). Iemand een oplossing?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iemand die hulp kan bieden??
|
|
||||
|
||||
En als je de achtergrond van de slider doorzichtig maakt?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
welk bestand is dat??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zal het vanmiddag eens proberen, kben nu op school Ik laat het zeker weten als het (niet) lukt Citaat:
Ik heb een blanke png gemaakt van het formaat het bottombarbkgndlock.png uit je link en die in mn thema gezet, maar ook dit mocht niet baten Heb je misschien nog andere suggesties? Laatst gewijzigd door iMario; 07-05-09 om 16:18. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wachten totdat Frostbite uitkomt, die kan wel de schaduw weghalen |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-08-10 13:56 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
alerts op lockscreen weg na 3.0? | oetang | iPhone algemeen | 0 | 23-06-09 13:59 |
Lockscreen | Dutchskill | Jailbreak apps en thema's | 7 | 25-04-09 19:02 |
|
|