Beeld is groter dan mijn scherm na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn beeld valt gedeeltelijk buiten mijn scherm. Ik kan mijn beeld ook bewegen zodat ik het wel kan zien. Als ik bijv. op internet ga, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beeld is groter dan mijn scherm na update
Mijn beeld valt gedeeltelijk buiten mijn scherm.
Ik kan mijn beeld ook bewegen zodat ik het wel kan zien. Als ik bijv. op internet ga, beweegt mijn beeld ook. Naar achter en naar voor. Net zoiets als scherpstellen zeg maar.Dat doet ie overal. Wat ik ook open. Mijn tekst valt aan de onderkant en aan de linkerkant onder de rand en moet dus mijn beeld bewegen om te lezen of om goed bij mijn 'knoppen' te kunnen. Het past gewoon niet meer. Hoe kan dit? En belangrijker nog...hoe krijg ik dit weer goed? Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is een raar probleem Restore je iPhone opnieuw en waarschijnlijk zal het probleem dan wel opgelost zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor t eerst een iPhone en ben nog niet met problemen in aanraking gekomen.
Als ik dat ga doen, ben ik dan alles kwijt wat ik erop heb staan? Ik zie dat ik een reservekopie kan maken van mijn iPhone, maar hoe zet ik die er dan weer op? Bedankt voor je snelle reactie! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ga t eens proberen. Thnx
|
|
||||
|
||||
Is dat niet gewoon de zoom functie die aanstaat bij instellingen?
|
|
|||
|
|||
Zoomfunctie?? En waar moet ik dat vinden bij instellingen? Dat heb ik nog nooit gezien volgens mij.
|
|
||||
|
||||
probeer eens met 3 vingers tegelijk op je scherm te tikken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook bij ons was het probleem opgelast na aantikken met drie vingers. M.i. zou apple deze instelling moeten laten vervallen bij nieuw opstarten. Nu kwam die steeds terug in die zoomstand. Hopelijk leest iemand bij Apple dit ooit.
Deze situatie deed zich overigens niet op 1 van mijn ipPod Touches voor maar op de iPhone 3Gs van mijn vrouw. Laatst gewijzigd door tipper; 20-03-10 om 00:09. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beeld is malen groter geworden tijdens spelen, | yildirim1986 | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 22:02 |
Waarom is FW 1.1.1 zoveel groter dan 1.0.2? | MP3-junky | iPhone algemeen | 0 | 30-10-07 21:30 |
|
|