eGlass Restyled NL discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kwam deze theme enkele dagen terug tegen en vindt em best strak. Daarom maar even aangepast voor NL taal en wat aanpassingen aangebracht (eigen smaak). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
eGlass Restyled NL
Kwam deze theme enkele dagen terug tegen en vindt em best strak. Daarom maar even aangepast voor NL taal en wat aanpassingen aangebracht (eigen smaak). Vindt dat hij best leuk geworden is dus ik zal hem even uploaden voor andere geinteresseerden.
Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 12-05-08 om 18:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wow dude that looks so sleek! I think i might need to copy this to my HTC Tilt!
|
|
||||
|
||||
@Undertaxxx
Past perfect bij je zwarte schermpjes waar je al een paar dagen aan bezig bent. |
|
||||
|
||||
Jeps zeker weten die ziet er goed uit jonge! Ga zo door in het nederlands Niet dat ik de nederlandse taal draai op mijn iPhone, maar wel leuk om even uit te proberen.
|
||||
|
||||
Yep, ziet er heel mooi uit!
|
|||
|
|||
Lekker, doet me wat denken aan een LG prada
|
|||
|
|||
very nice work mate. very slick looking.. when i get my iphone i'll definetly be putting this on
|
|
||||
|
||||
kan deze in summerboard worden gezet of niet?
|
|||
|
|||
Turned out the original .zip that was posted had a .rar inside that had no extension...now i got the png converted to tga with alpha channel and i love these icons!!
great work udertaxxx!! Laatst gewijzigd door SchmilK; 16-05-08 om 09:05. |
|
|||
|
|||
Soon to debut on a PSP
|
|
||||
|
||||
werkt hij ook op een ipod touch??
|
|
|||
|
|||
Kan ik deze niet via installer downloaden?
|
|
||||
|
||||
ik krijg die foto's en weer icon maar niet gelukt :S
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
bedankt het weer icon doet het nu
nu alleen foto's nog... (en calculator btw. komt door hidepod, maar weet niet hoe ik dat moest fixen) |
|
||||
|
||||
Voor het foto-icoon moet je het icoon zelf in de app folder veranderen.
in de folder /Applications/MobileSlideShow.app moet je icon-Photos.png vervangen door jouw icoon. Voor hidepod zal je waarschijnlijk je icoon moeten hernoemen of ook veranderen in de hiepod.app folder. |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik deze via installer te pakken. Iemand die de source weet die ik kan toevoegen?
edit: lama, niet goed gekeken... Laatst gewijzigd door Rio; 04-07-08 om 18:02. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|