iZoo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik weet niet precies waar ik het moet plaatsen op het forum, maar ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iZoo
Hallo mensen,
Ik weet niet precies waar ik het moet plaatsen op het forum, maar ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen. Ik wil graag Bejeweld, of iZoo op mijn Iphone 1.1.4 8gb versie. Maar ik kan hem nergens in de installer vinden.... Heeft iemand een idee waar ik deze beide kan vinden? Welke source? En nog een klein vraagje, als ik soms applicaties of iets wil installeren, doe ik wel eens "Add to queue" (oid), maar waar vind ik dan de te installeren applicaties, ik kan ze niet vinden, en dus niet installleren??? Bedankt! Laatst gewijzigd door Bomans; 05-07-08 om 17:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iZoo staat standaard in de Installer. en Bejeweld is geloof ik een web app
|
||||
|
||||
Misschien ben je hier iets mee:
iAppCat - Apple iPhone & iPod Touch Applications, Installer Source Repositories |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar is iZoo gebleven? | beukhof1 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 29-07-09 17:07 |
Bejeweled in de herkansing met iZoo | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 23 | 27-08-08 22:54 |
|
|