weinig ruimte op schijf discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Hij zegt dat ik weinig ruimte over heb..wis foto`s of video, maar dat wil ik dus niet maar nu heb ik wel wat gelezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weinig ruimte op schijf
hoi,
Hij zegt dat ik weinig ruimte over heb..wis foto`s of video, maar dat wil ik dus niet maar nu heb ik wel wat gelezen bij diskfull , Maar begrijp niet waar ik heen moet om dat te veranderen onder welk icoontje moet ik dat doen instellingen of finder?? Wie kan mij ff op weg helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier zijn genoeg topics over begonnen. Je moet even bosstool installeren. Alleen fonts en ringtones verplaatsen, geen applicaties!
Probeer eens en report back Als dit topic nog niet gesloten is
|
||||
|
||||
Is het om een App. te instaleren?
*Dan kan je met BossTool wel wat. Applicaties verzetten zorgt meestal wel voor problemen dus gebruik Fonts en Ringtones eerst. Laatst gewijzigd door colliehome; 13-05-08 om 11:09. |
|
||||
|
||||
Tja ik zat net te kijken, en zie iedereen met bosstool, dus het zou moeten werken!
|
|
|||
|
|||
oke thx ik heb het gevonden ik had boss prefs ipv tools
|
|
|||
|
|||
leuk hoor nu kan ik niet meer in mijn iphone komen ik krijg continu het appeltje in beeld wat nu??
Ik ben al een beetje aan het zoeken kom uit bij winSCP maar begrijp er niet veel van iemand een makkelijker oplossing??? |
|
||||
|
||||
Zet je iPhone in DFU en restore
|
|||
|
|||
DFU ????????????????
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Update: te weinig ruimte vrij | Jack100 | iPhone Navigatie | 12 | 08-07-11 00:39 |
Te weinig ruimte op iPhone 8Gb? | Imemyself | Archief | 1 | 26-10-09 18:11 |
Weinig 3G signaal | neoflux | Archief | 3 | 10-09-08 12:09 |
Te weinig belminuten?.. | Tjainie | Odido (T-Mobile) | 6 | 04-09-08 09:49 |
Ruimte op schijf | jacobdeboer33 | iPhone algemeen | 23 | 09-07-08 23:29 |
|
|