summerboard werkt 1/2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net "leaf" van summerboard geinstalleerd en aangezet, alleen ik heb het probleem dat slechts de helft van de icoontjes vervangen is... Hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
summerboard werkt 1/2
ik heb net "leaf" van summerboard geinstalleerd en aangezet, alleen ik heb het probleem dat slechts de helft van de icoontjes vervangen is... Hoe kan dat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Omdat de makers niet altijd snel genoeg zijn voor al die nieuwe apps icoontjes
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Je kunt ook even de taal op je iPhone op engels zetten Helpt in de meeste gevallen omdat de themes meestal in het engels uitgegeven worden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Summerboard werkt niet!! HELP!! | gretta | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-06-08 02:34 |
Summerboard werkt niet meer op 1.1.4 | Dylan | iPhone algemeen | 7 | 22-04-08 22:38 |
Summerboard werkt niet goed | joke_name | Archief | 1 | 17-03-08 15:19 |
Summerboard werkt niet op 1.1.2? | laika666 | Archief | 3 | 12-01-08 13:41 |
Summerboard werkt niet? | JasperrrB | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-01-08 20:06 |
|
|