Bellen via bluetooth op mobiel discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Apple freaks, Is er een tweak die het mogelijk maakt om via een bluetooth verbinding met je mobiel, te bellen met je iPod? Greetz ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen via bluetooth op mobiel
Hi Apple freaks,
Is er een tweak die het mogelijk maakt om via een bluetooth verbinding met je mobiel, te bellen met je iPod? Greetz Jonathan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, iBluetooth Call in cydia. Als je geen microfoon hebt moet je de oordopjes met microfoon gebruiken zoals wordt omschreven.
Laatst gewijzigd door ray12021968; 09-11-12 om 16:46. Reden: Voledige naam |
|
|||
|
|||
Thanks, ik heb de tweak geprobeert, maar hij geeft aan dat hij alleen zoekt naar ipods en iphones! Is er een andere tweak
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik niet,maar je zou een reboot kunnen proberen na het installeren van iBluetooth Call.dus op je ipod en je iphone.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 november 2012 om 20:47 ---------- In de appstore is er ook een app voor maar die heeft slechte revieuws. |
|
|||
|
|||
Okay! Hoe heet die app uit de App store dan?
|
|
|||
|
|||
Bluetooth Call.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja maar het is een walkie talkie app zonder dat je een knop hoeft in te drukken. Dus het lijkt op een telefoongesprek. Ik moet wel zeggen dat ik van de week een andere heb zien staan die ik nu niet meer kan vinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via je iPad je mobiel gebruiken om te bellen | Cornee | iPad algemeen | 0 | 19-05-11 01:35 |
Muziek: Via bluetooth muziek van ipod naar mobiel sturen | W17 | Muziek, foto & video | 0 | 18-11-10 21:46 |
iPhone: limera1n en ultrasn0w -> geen mobiel datanetwerk, wel bellen | Foddermocker | Jailbreak | 48 | 24-10-10 22:28 |
|
|