//

Makkelijkste weg om Foto icon te veranderen

Makkelijkste weg om Foto icon te veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wissel nogal vaak van thema en daarmee ook van iconen. Dit doe ik via SMBpref en Themebuilder. En zoals iedereen loop je uiteindelijk tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-08, 23:04
chris@r5 chris@r5 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard Makkelijkste weg om Foto icon te veranderen

Ik wissel nogal vaak van thema en daarmee ook van iconen. Dit doe ik via SMBpref en Themebuilder. En zoals iedereen loop je uiteindelijk tegen het foto icon aan. Die veranderd niet.

Voor mensen die Categories hebben kun je het volgende doen om optisch toch dat icoon te veranderen.

- Maak een categorie aan met de naam Foto en een willekeurig icon.
- Plaats daar het foto's icoon in
- Ga naar Themebuilder en maak daar een icoon aan die Foto heet
- Geef het een icoon en voíla, de categorie Foto is veranderd.
- Wellicht even je Springboard herstarten en klaar.

Nu is je Springboard tenminste netjes en hoef je niet telkens via de pc dat logo te veranderen. Nu kan het ook in bus, trein, op het werk of lekker op de plee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-05-08, 16:39
smarf smarf is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Chris,
ik ben tegen probleem aangelopen. Ik maak de icoons zelf en heb heel mijn thema aangepast en zelf gemaakt. alleen ik kan mijn Weer en Foto's niet veranderen, die blijven bij mij het orginele plaatje hoe ik ze ook verander en de naam is precies het zelfde dus het zou moeten werken. Hoe kan dit en heb jij nog een manier om hem toch te kunnen veranderen.

Ik heb verschillende thema's gemaakt 1tje dat alles black is en alles rond is afgerond en 1tje beetje in reis of hawaii kleurig sfeer.

ik hoop dat je me kan helpen.

Gegroet, Smarf
  #3  
Oud 22-05-08, 19:43
chris@r5 chris@r5 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

Dat van het 'weer'icoontje daar is een patch voor te vinden via installer. Zoek even op het forum en je vindt wat ik bedoel.

Dat met het foto icoon heb ik hier boven uitgelegt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
icon veranderen trensongilles iPhone Apps 0 19-10-10 22:01
Icon-texten zijn weg Flinch Archief 3 14-05-09 16:19
T-Mobile Icon veranderen bont Odido (T-Mobile) 0 10-02-09 21:28
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? scorpioking Archief 2 06-05-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.