icon veranderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen het logo van audiogalaxy is echt lelijk, ik wou daarom het icon aanpassen. alles verliep probleemloos maar ik merk uiteindelijk op dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icon veranderen
hallo iedereen
het logo van audiogalaxy is echt lelijk, ik wou daarom het icon aanpassen. alles verliep probleemloos maar ik merk uiteindelijk op dat er zo een glanzend laagje over mijn icon ligt dat het icon weer lelijk maakt. Ik googlede dit effen en vond hiervoor een antwoord, namelijk (klik hier) je moet gewoon iets kleins in je info.plist aanpassen, gwn een veldje toevoegen. Nadat ik dit gedaan had wou mijn application niet meer opstarten, heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe dit te voorkomen. alvast bedankt hieronder mijn icon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
T-Mobile Icon veranderen | bont | Odido (T-Mobile) | 0 | 10-02-09 21:28 |
Makkelijkste weg om Foto icon te veranderen | chris@r5 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-05-08 19:43 |
GPRS icon | michiel3 | Archief | 4 | 28-03-08 10:19 |
|
|