//

Voor iedereen met Push problemen

Voor iedereen met Push problemen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn update naar 5.1.1 en jailbreak werkte de push berichten niet meer. Werd er helemaal gek van en heb alles nagezocht op internet voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-13, 00:52
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard Voor iedereen met Push problemen

Na mijn update naar 5.1.1 en jailbreak werkte de push berichten niet meer. Werd er helemaal gek van en heb alles nagezocht op internet voor een oplossing. Push doctor en Push fix werken niet meer maar ik heb iemand gevonden die de oplossing heeft:

Push Notifications YouTube iMessage Facetime Fix

Voor $ 5,- krijg je unieke certificaten om weer push berichten te ontvangen. Aangezien ik niet zo technisch aangelegd ben m.b.t. de Iphone, lukte het mij niet om te toe te voegen. Rosel heeft echter net zo lang geholpen totdat het lukte. Hij verkoopt dus niet alleen de 4 certificaten maar helpt je tot het eind. Echt top!

Dus voor iedereen die problemen heeft met Facetime, Push berichten, Imessage, dit is de oplossing. Ben echt zooooooooo blij ))

Succes ermee!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voor iedereen met stabiliteits problemen Juggernaut iPhone algemeen 0 24-11-07 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.