tamagozzi discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of er een app is voor een tamagozzie op je telefoon. zo'n virtueel beest wat je moet vermaken? alvast bedankt tieme...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
tamagozzi
weet iemand of er een app is voor een tamagozzie op je telefoon.
zo'n virtueel beest wat je moet vermaken? alvast bedankt tieme |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ben ook wel beniewd!??
|
|||
|
|||
weet niet of je het zo schrijft tamagozzie maar de mensen weten wat ik bedoel
|
|
||||
|
||||
Nee bestaat (nog) niet. Opzich wel een goed idee voor de mensen die dit meegemaakt hebben
|
|||
|
|||
Citaat:
(beetje offtopic, sorry daarvoor ) Maar het is wel een erg goed idee.. Ik zou het ook graag zien op me iPhone. |
|
||||
|
||||
Dat lijkt mij best een heel erg leuk idee!! Toen ik de iPhone net kreeg zat ik mij ook al af te vragen of er zoiets was! Maar nee helaas nog niet, heb veel sources en tips proberen binnen te halen. Ik hou dit topic ook even in de gaten als je het niet erg vindt
|
||||
|
||||
Zitten hier mensen met veel programmering talent?
iPhoneclub presents.... |
|
||||
|
||||
Hehehe talent genoeg op dit forum. Alleen zin om zoiets te maken... Mischien zodra 2.0 er is. Komt vast wel iets dergelijks.
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds enkele weken het genot van de Emulators op de iPhone ontdekt. En er is een Gameboy game dat Tamagotchi heet. Dus op deze manier kan je het misschien wel spelen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
|