iconen van verticaal ipv horizontaal schuiven? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe doe je dat?? YouTube - iPhone PIMPED OUT!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iconen van verticaal ipv horizontaal schuiven?
hoe doe je dat??
YouTube - iPhone PIMPED OUT!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wauw das vet
|
|
||||
|
||||
jep vind ik ook
daarmee kom ik al dichter van een idee dat ik heb nl ipv een slider nr rechts om te ontgrendelen zou ik een etalagerolluik willen zodat je die nr boven schuift enzo je iconen ziet staan |
|
||||
|
||||
Dat heb ik ook al een paar keer gezien en ik zou ook wel willen weten hoeje dat moet instellen!??
|
|||
|
|||
dat is standaard bij ehm.. firmware 1.1.1? of miss nog wel wat oudere firmware, maar het is iig gewoon een firmware eigenschap, later heeft apple voor horizontaal schuiven gekozen
(hij zegt: touch touch revolutionxD hehe) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar wel vet |
|
||||
|
||||
Wat voor theme gebruikt hij met die icoontjes? (iPod bijv)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat een standaard icoon van de ipod touch.
|
|||
|
|||
Summerboard voor 1.1.4 heeft helaas geen scroll optie. De oudere SB versies wel
|
|
||||
|
||||
Lol, dit is leuk zeg, alleen al oud als ik de reacties zo lees
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail wordt gearchiveerd ipv van verwijderd | dureappel | iPhone algemeen | 7 | 14-09-10 22:55 |
Horizontaal scrollen UITableView | Grooviee | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-04-10 13:26 |
Afbeelding van beller groot ipv klein | trevisnl | iPhone algemeen | 8 | 17-01-10 14:24 |
oproep beantwoorden met drukken ivp schuiven | RHochstenbach | Archief | 5 | 25-04-08 00:26 |
|
|