Horizontaal scrollen UITableView discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor een nieuwe iPhone applicatie wil ik graag een tableview maken waarin je ook horizontaal kan scrollen. Eigenlijk net zo als in de applicatie Bus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Horizontaal scrollen UITableView
Voor een nieuwe iPhone applicatie wil ik graag een tableview maken waarin je ook horizontaal kan scrollen. Eigenlijk net zo als in de applicatie Bus waar de haltes 'vast' staan en je in de tijden kan scrollen. Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt? Ik heb al geprobeerd te zoeken op Google, maar daar kom ik niet echt verder mee.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan een UITableView niet horizontaal scrollen. Een UIScrollView wel (en daar kan weer een UITableView in).
Wat je bij een UIScrollView altijd moet opgeven (en wat niet in InterfaceBuilder kan, heel raar) is de contentSize property. Als je die handmatig set, experimenteer dan eens met horizontaal en verticaal scrollen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesynchroniseerde foto's staan allemaal horizontaal | vincent_wtrs | Muziek, foto & video | 3 | 17-03-09 00:18 |
Emailen in landscape (horizontaal) | erikdee | Jailbreak apps en thema's | 6 | 02-12-08 01:16 |
Landscape (Horizontaal) SMS | ASNNetworks | Jailbreak apps en thema's | 38 | 30-09-08 21:24 |
Keyboard op iphone horizontaal kantelen | dirk18 | Archief | 1 | 10-04-08 13:09 |
Horizontaal sms typen? | wicher | iPhone algemeen | 8 | 30-11-07 18:13 |
|
|