[HOT] A8stract Theme ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Ga naar de map Applications-MobileSlideShow en open het bestand UIRoleDisplaynames.strings. Hernoem hier Foto's naar Foto. Is dat de string die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
In die string staat dus nu bplist00ÒVFFotoVCamerafFoto ( Klopt dat? Het werkt nl. nog steeds niet bij mij, dus ik zie wellicht iets over het hoofd. Ik gebruik het NL pakket op 1.1.4 overigens. Kan je het stringetje anders even posten wellicht? De .png heet overigens bij mij nu keurig Foto, maar ik zie op m'n sprinboard nog steeds Photos met een origineel icoon. Laatst gewijzigd door "R"; 28-05-08 om 00:00. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Effe uitpakken en in applications-MobileSlideShow.app-Dutch.lproj
Daarna het bestand icon-Photos.png in de map var-mobile-library-summerboard-themes-A8stract-icons hernoemen naar Foto.png
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Prachtig thema! Heel mooi.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Theme ziet er erg mooi uit. Als ik dit bestandje uitpak krijg ik maar 1 bestandje en geen mapje met icons en dergelijke. Moet ik alleen dit bestandje op mijn iphone zetten? Of heb ik iets verkeerds gedownload? |
|
||||
|
||||
Dan download je volgens mij mijn bestand
Je moet op tabblad 1 het bestand downloaden. Daarna mijn bijlage in de map applications-mobileslideshow-dutch zetten. En tevens het bestand icon-Photos.png in de thema map aanpassen naar foto.png |
|
||||
|
||||
het is dan ook een zogenaamd .zip-bestand. Google daar eens op en download Winrar. Daarmee kan je dit bestand uitpakken en heb je wel wat je moet hebben
|
|||
|
|||
Ik heb het zip bestandje gedownload op pagina 1.
En heb hem ook geopend met winrar en krijg dan alleen een bestandje: a8stract theme te zien. Normaal gesproken met themes krijg ik allemaal icons te zien (png bestanden) en nu dus maar 1 bestandje. Ik denk dat hij er niet helemaal meer opstaat. |
|
||||
|
||||
Dan denk ik toch dat je iets fout doet, want ik heb het net getest en het werkt perfect.
|
|
||||
|
||||
Mooi!!!! Goed werk Undertaxxx!!
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL Laatst gewijzigd door w.d; 28-05-08 om 13:38. Reden: x-je te weinig ;-) |
|
||||
|
||||
Undertaxxx: Misschien is het verstandig om mijn bestandje ook in je rar te zetten.....
Zodat mensen meteen dat foto icoontje werkend krijgen |
|
||||
|
||||
Hmmm. Vreemd, ik heb Summerboard geinstalleerd, alles geupload naar /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes/ (ik heb 1.1.4) en ik zie hem in Summerboard staan, maar als ik hem selecteer en de Springboard restart zie ik nog steeds het standaard-thema...
Trouwens, geen enkele theme doet het... Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Reboot hem eens
|
|
||||
|
||||
lol, dat hielp inderdaad... (sorry, ben blond)
Maar kan het ook zijn dat er een conflict is met IntelliScreen en Summerboard? Lang niet alle standaard-iconen zijn veranderd. Alleen Camera, Youtube, Calculator, Maril, Safari en iPod zijn veranderd, de rest is nog helemaal als vanouds... |
|
||||
|
||||
Heb je NL taal ingesteld ?
|
|
||||
|
||||
Je bent me voor... Helaas lag het forum er even uit dus kon ik niet antwoorden. Ik heb inderdaad de bestandsnamen hernoemd naar het Engels, en toen werkte het wel.
Ik ben ook zo vrij geweest zelf een paar icoontjes te maken en ben van plan er nog meer te maken. Zoals je ziet heb ik de afbeeldingen zo gemaakt dat je makkelijk kunt zien welke applicatie het is, wat bij de originele icoontjes naar mijn mening niet altijd even duidelijk is. Commentaar is van harte welkom! Van links naar rechts: Battery, Fring, iTunes, BossTool, NemusSync, iSlsk, Launcher, Flickr, IntelliScreen, Kingdom Lores, Tribal, aMaze!, Raging Thunder, iAwake2, Time4SMS Laatst gewijzigd door w.d; 01-06-08 om 17:20. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heel heel erg mooi man ! |
|
||||
|
||||
Undertaxxx: wil je dan ook een launcher icoontje maken (A).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zoek ook nog even iemand die kan helpen bij het maken van een psd met vector mask, zo kan iedereen makkelijk zen eigen icons maken. Edit: Nieuwe versie met de fix van Destiny, Foto icon & Leesmij geupload in eerste post ! Enjoy Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 28-05-08 om 21:52. |
|
||||
|
||||
Nice
Enig idee wanneer je de launcher pic hebt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Worms, Hot or Not? | Inyigo | iPhone Apps | 24 | 16-04-11 18:32 |
iphone hot ore NOT ??? | botser | iPhone algemeen | 25 | 19-06-09 17:00 |
A8stract Appstore icons | Amore | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-08-08 17:35 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
|
|