[HOT] A8stract Theme ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fly-away Hoe maak je iconen dan? Ik heb bijvoorbeeld geen photoshop of iets dergelijks. En zo zijn er wel meer denk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er staan er trouwens ook nog een heleboel verspreid op het internet. Gewoon zoeken op a8stract. Ik heb er intussen genoeg iig.
|
|
||||
|
||||
pixelmator
|
||||
|
||||
Citaat:
roses are #FF0000, violets are #0000FF all my base, are belong to you |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, Undertaxxx!
Overigens kan je met het gratis programma Paint.Net en de PSD-plugin prima aan de slag. Hiermee heb ik al mijn iconen gemaakt. Leuk om zo ieder iconen te zien, ik maak er dankbaar gebruik van!
|
|||
|
|||
summerboard
werkt dit ook op summerboard,, en onder welke naam kan ik het dan downloaden via mijn iphone want ik kan deze niet vinden! groetjes rutger
|
|
||||
|
||||
Standaard werkt dat niet nee.
Je kunt wel een map maken bijv. genaamd " A8stract ". In die map maak je nog een map met de naam " icons ". Daarna zet je alle icoontjes in die map en zet je de wallpaper in de map A8stract, dus naast de map icons zeg maar. Daarna SSH'en naar je iPhone en naar de map var-mobile-Library-Summerboard-Themes gaan. Effe de map A8stract erin droppen en je kunt hem selecteren in Summerboard. |
|
|||
|
|||
In de zip in de first post zie ik ook maar 1 bestandje
|
|
|||
|
|||
OKe,, begrijp ik helemaal niks van! (KAN NIET MET COMPUTERS OMGAAN!)
Hoe kan ik hem zo makkelijk mogelijk installeren? Moet ik dan een APP downloaden om contact te kunnen maken met de computer,, of moet ik het via het ipod kabeltje doen,, EN DAN? alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
Geweldig thema dit, heb hem zojuist ook geinstalleerd
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Worms, Hot or Not? | Inyigo | iPhone Apps | 24 | 16-04-11 18:32 |
iphone hot ore NOT ??? | botser | iPhone algemeen | 25 | 19-06-09 17:00 |
A8stract Appstore icons | Amore | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-08-08 17:35 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
|
|