//

springboard crash na install go desk tweak

springboard crash na install go desk tweak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) een goede avond mensen ik probeer go desk te installeren voor leuke theme's maar zodra die klaar is krijg je de optie zoals bij andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-13, 20:47
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard springboard crash na install go desk tweak

een goede avond mensen
ik probeer go desk te installeren voor leuke theme's maar zodra die klaar is krijg je de optie zoals bij andere ook respring board maar wanneer die dat doet gaat me 4s in safe mode en ik kom er alleen uit door go desk via cydia te verwijderen help ik wil graag deze app hebben ;-)

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-13, 21:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patjepolskie Bekijk bericht
....help ik wil graag deze app hebben ;-)
Neem contact op met de ontwikkelaar en vraag hem om de tweak aan te passen voor iOS 6.1

Dat kan je direct doen vanuit Cydia.
  #3  
Oud 07-02-13, 21:04
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

oke bedankt zal het proberen ik heb de optie zien staan maar verwachte eigenlijk niet dat er dan ook wat mee gedaan word ik ga het proberen ieder geval

bedankt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2013 om 20:15 ----------

ik heb dat geprobeerd maar ze reageren niet op emails meer omdat ze een hoop blanke emails krijgen
misschien heeft iemand nog een andere oplossing
  #4  
Oud 08-02-13, 23:05
Heik71 Heik71 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 24
Standaard

Had precies hetzelfde, app via cydia verwijderd. Daarna probleem opgelost
  #5  
Oud 09-02-13, 13:32
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

ik kan alleen uit safe mode als ik via cydia verwijder maar ik kan go desk er tien keer opdoen maar er veranderd niets blijft iedere keer in safe mode gaan
ik heb verschillende geprobeerd er staan er twee geloof ik in cydia verschillende sources maar still the same kan het misschien aan een andere tweak of app liggen die lastig doet ofzo of misschien een update weet alleen niet hoe ik dat moet doen ben nog nieuw met jb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1ste springboard leeg tweak iredydo Jailbreak apps en thema's 2 03-06-12 12:18
Springboard verdwenen na install van Categorize il padrino Unlock [archief] 2 01-02-08 14:31
Na handmatige install summerboard, crash soemy Unlock [archief] 1 12-11-07 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.