Apps op sprinboard reorganiseren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi heb al gezocht maar ik ben op zoek naar een app of uitleg die me kan vertellen hoe ik mijn app icoontjes anders kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps op sprinboard reorganiseren
Hi
heb al gezocht maar ik ben op zoek naar een app of uitleg die me kan vertellen hoe ik mijn app icoontjes anders kan neerzetten zodat bijvoorbeeld de weer app in het midden blijft en de app icoons eromheen iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gridlock..wel even wachten op iOS 6 update.....
|
|||
|
|||
Gridlock is helaas nog niet geschikt voor iOS 6. Je kan deze wel alvast in Cydia opzoeken en onder Change Package Settings de optie Show All Changes aanzetten zodat je automagisch een notificatie in Cydia krijgt wanneer de update voor Gridlock beschikbaar is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps | Kitty0101 | iPhone Apps | 17 | 23-11-13 16:21 |
Quickcomposer gebruikt mijn custom apps niet maar de 'basis' apps | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-08-12 21:04 |
Gezocht info.plist (Sprinboard) 1.1.2 | ironmanixs | iPhone algemeen | 2 | 27-11-07 22:03 |
|
|