Springtomize fonts werkt niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net springtomize aangeschaft en ben er mee aan het stoeien nu maar hij veranderd niets aan me fonts.. Hebben meer mensen hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springtomize fonts werkt niet
Hallo,
Ik heb net springtomize aangeschaft en ben er mee aan het stoeien nu maar hij veranderd niets aan me fonts.. Hebben meer mensen hier last van of doe ik iets niet goed? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij veranderd het lettertype ook niet, Alle andere opties in de tweak doen het wel enkel het lettertype niet.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding vewijderen/herinstallatie Springtomize. | hanske636 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-12 09:25 |
Springtomize 2 is beschikbaar IOS5+ | superzemie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-12-11 14:53 |
springtomize, map is anders? | simlockvrij | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-10-11 23:28 |
Keyboard fonts | freewillie999 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-02-11 00:12 |
Fonts | milan13 | iPhone algemeen | 0 | 19-04-10 22:45 |
|
|