Top 10: Cydia apps (voor iPhone 5): discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien niet alle apps / tweaks werken voor de iPhone 5 heb ik hiervoor een eigen topic aangemaakt. Dump hier jou top 10 Cydia apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Top 10: Cydia apps (voor iPhone 5):
Aangezien niet alle apps / tweaks werken voor de iPhone 5 heb ik hiervoor een eigen topic aangemaakt. Dump hier jou top 10 Cydia apps voor de iPhone 5.
1. Post je top 10 Cydia apps voor iPhone 5 2. Motiveer je keuze ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 februari 2013 om 09:18 ---------- 1. Intelliscreen X 6 - Activeer en het Notification Center op je Lock Screen en breid deze uit (Mail, Facebook, Twitter, RSS Reader en ISX QuickSettings). 2. Messages+ - SMS'en vanuit het Notification Center. Gratis wanneer je Intelliscreen X 6 hebt aangeschaft. 3. Springtomize 2 - Pas je SpringBoard volledig naar eigen wens aan. 4. Auxo - Vervangt de App Switcher en geeft je veel extra mogelijkheden (Swipe down, Close all, Toggels). 5. Zephyr - Snel tussen apps switchen (Home button niet meer benodigd). 6. Dashboard X - Widgets op je Springboard. 7. Activator - Benodigd voor Dashboard X. 8. PkgBackup - Back-up. 9. ... 10. ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb dan wel geen iPhone 5 maar ik heb een licentie van IntelliscreenX 6, als ik Messages+ installeer dan krijg ik gewoon een trail.
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 5: Cydia apps | Artistik | Jailbreak apps en thema's | 803 | 02-02-15 04:09 |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|