Top 10 : Best Cydia Apps !! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat vinden jullie de beste Cydia apps!!! 1 # winterboard (inmiddels al bekend ) 2 # SleepFx ( Als je je iPhone lock doet dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Top 10 : Best Cydia Apps !!
Wat vinden jullie de beste Cydia apps!!!
1 # winterboard (inmiddels al bekend ) 2 # SleepFx ( Als je je iPhone lock doet dan komen er effecten ) kijk op youtube 3 # Iconoclasm (5 icons per rij) 4 # Weather icon (live weer ) 5 # Barrel (slide effecten ) 6 # Tap to unlock (naam zegt het al ) Verder weet ik er niet zo veel dus zeg maar jullie best top 10 apps van cydia!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het spijt me om te zeggen, maar gebruik de zoekfunctie goed. Er is al een eerdere topic hierover! Zie deze pagina: http://forum.iculture.nl/f8/applicat...ydia-apps.html !
Dus een nieuwe topic openen over precies hetzelfde onderwerp is een beetje onzinnig.
|
||||
|
||||
En de "officiële" reactie:
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum. Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 5: Cydia apps | Artistik | Jailbreak apps en thema's | 803 | 02-02-15 04:09 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|