Top 5 Cydia/Rock apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Je jailbreakt je iPad natuurlijk met een rede: je wilt meer kunnen met je pad! Nu ben ik benieuwd wat jullie top 5 cydia/rock apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Top 5 Cydia/Rock apps
Je jailbreakt je iPad natuurlijk met een rede: je wilt meer kunnen met je pad! Nu ben ik benieuwd wat jullie top 5 cydia/rock apps zijn.
Deze thread kan misschien ook voor mensen die nog twijfelen om te jailbreaken een extra zetje in de rug zijn. Die van mij: 1. Backgrounder (natuurlijk) 2. SBSettings 3. SmartScreen 4. iFile 5. SNES HD (werkt echt strak) Laatst gewijzigd door Guest-20190430163756; 30-05-10 om 04:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mijn iPad is weliswaar (nog?) niet jailbroken, dus geen top 5, maar voor diegenen die dat al wel gedaan hebben: je vindt hier een compatibility-lijst die je ook nog eens zelf kunt bewerken.
Bron: MuscleNerd
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 30-05-10 om 09:50. |
|
||||
|
||||
Zullen we het hier speciaal over Cydia apps hebben voor de iPad. Er loopt namelijk al een soortgelijke topic voor de iPhone: https://forum.iculture.nl/f8/ap...ydia-apps.html
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 5: Cydia apps | Artistik | Jailbreak apps en thema's | 803 | 02-02-15 04:09 |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|