iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Test TSprotector voor Ziggo (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/135113-test-tsprotector-voor-ziggo.html)

rhardeveld 04-01-14 22:42

Nu nog wachten op de update van xcon dan zijn de mensen met upc ook weer blij ;-)

PsyFly 04-01-14 23:38

Ik heb een heel sterk vermoeden dat TsProtector P ook werkt voor UPC

rhardeveld 05-01-14 03:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PsyFly (Bericht 944067)
Ik heb een heel sterk vermoeden dat TsProtector P ook werkt voor UPC

Oke dacht gelezen te hebben dat het niet werkte
Hoop dat iemand het kan bevestigen dan wil ik er wel voor betalen anders is het zonde

stschuurhuis 05-01-14 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rhardeveld (Bericht 944082)
Oke dacht gelezen te hebben dat het niet werkte
Hoop dat iemand het kan bevestigen dan wil ik er wel voor betalen anders is het zonde

Nee, werkt niet.

PsyFly 05-01-14 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis (Bericht 944094)
Nee, werkt niet.

Op gejailbreakt ios 6.1, wat jij draait op je ipad mini volgens je profielinfo, heb ik ook gelezen dat deze problemen kon geven. Welke versie van TsProtector heb je nu geprobeerd? Op welk ios?

De recente update (3.3.12-1) is aangepast voor ios 7 en arm64, wat evenwel geen garantie geeft natuurlijk dat de upc app werkt. Ik kan op het net nergens een bevestiging noch ontkenning vinden dat de onlangs uitgebrachte update van TsProtector P al dan niet zou werken onder ios 7.0.4.

Proberen is weten is zo'n geval. Uit ervaringen op het net gedeeld, bleek het in het verleden ook bij de ene wel en bij de andere dan weer niet te werken.
Anyway, wat het ook is, hopelijk snel een zekere oplossing voor jullie.

Bomans 05-01-14 13:23

Wat is eigenlijk het verschil tussen TSProtector en Xcon? Werkt de ene beter dan de andere?

Xcon is gratis.

stschuurhuis 05-01-14 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PsyFly (Bericht 944134)
Op gejailbreakt ios 6.1, wat jij draait op je ipad mini volgens je profielinfo, heb ik ook gelezen dat deze problemen kon geven. Welke versie van TsProtector heb je nu geprobeerd? Op welk ios?

De recente update (3.3.12-1) is aangepast voor ios 7 en arm64, wat evenwel geen garantie geeft natuurlijk dat de upc app werkt. Ik kan op het net nergens een bevestiging noch ontkenning vinden dat de onlangs uitgebrachte update van TsProtector P al dan niet zou werken onder ios 7.0.4.

Proberen is weten is zo'n geval. Uit ervaringen op het net gedeeld, bleek het in het verleden ook bij de ene wel en bij de andere dan weer niet te werken.
Anyway, wat het ook is, hopelijk snel een zekere oplossing voor jullie.

Op de iPad 6.1 werkt het prima, op de iPhone met 7.0.4 werkt het niet, alle apps crashen. (Ik heb het nu over Xcon)
Bij ts protector krijg ik bij UPC nog steeds de melding dat mijn iPhone gejailbreakt heb.

PsyFly 05-01-14 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis (Bericht 944137)
op de iPhone met 7.0.4...

Misschien even je profielinfo updaten dan :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2014 om 13:49 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 944135)
Wat is eigenlijk het verschil tussen TSProtector en Xcon? Werkt de ene beter dan de andere?

Xcon is gratis.

xCon heeft bij mij nooit zijn werk gedaan maar ik vermoed dat dit een anti-jailbreakdetectie pur sang is en zorgt dat apps gepatched worden.

TsProtector P is een tweak waarbij je per app kan instellen of deze systeembestanden kan inzien. Op deze manier zou een app ook belet kunnen worden te controleren of er een jailbreak aanwezig is.

TweakFreak2014 08-01-14 00:02

Ts Protector P doet het prima bij mij iPad2 ios7.4 ik kan gewoon weer mijn Ziggo App gebruiken.

klarenbl 26-02-14 09:41

TSProtector doet het prima op mijn iPad mini (first generation), ios 7.0.6 jailbroken.
Ziggo doet het!!

paulsmid 17-06-14 12:14

Heeft iemand tipt op de KPN app itv ook weer werkend te krijgen na jailbreak? Zowel op mn iphone 4s als ipad2 met IOS 7.04 werkt app niet meer.
Zowel TSp als Xcon geprobeerd, zonder succes....

insanityNL 27-07-14 21:11

Ik gebruik TSprotector v3.3.16-2 en werkt als een trein met iOS 7.1.2 untethered jailbreak.
Zodra de tweak geinstalleert is zal de springboard respringen. Als je daarna de Ziggo/UPC/KPN TV app opent en ingelogd bent kun je naar "TV kijken" gaan. Er zal een pop up naar voren komen dat de app toegang zoekt tot het systeem. Deze dien je dan te weigeren en zie dat je ineens TV kan kijken ^^

Dit werkt op zowel m'n iPhone 5 en iPad mini Wi-Fi + data.
Supported iDevices:

http://dl.devq.nl/iculture/toestellen.png

insanity83 27-07-14 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door insanityNL (Bericht 966107)
Ik gebruik TSprotector v3.3.16-2 en werkt als een trein met iOS 7.1.2 untethered jailbreak.
Zodra de tweak geinstalleert is zal de springboard respringen. Als je daarna de Ziggo/UPC/KPN TV app opent en ingelogd bent kun je naar "TV kijken" gaan. Er zal een pop up naar voren komen dat de app toegang zoekt tot het systeem. Deze dien je dan te weigeren en zie dat je ineens TV kan kijken ^^

Dit werkt op zowel m'n iPhone 5 en iPad mini Wi-Fi + data.
Supported iDevices:

http://dl.devq.nl/iculture/toestellen.png

Het werkt ^^
PS: kan forumadmin account insanityNL verwijderen. Dayt account heb ik aangemaakt voordat er een lampje begon te branden wat mijn eerste account was :P:D

samson1a 27-07-14 22:29

Bij mij werkt het niet op 7.1.1
Niet op iPhone 4s
En ook niet op iPad 3
Ik heb dus de .99€ vergeefs uitgegeven !

Oja ik heb iTV online van KPN

insanity83 27-07-14 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samson1a (Bericht 966113)
Bij mij werkt het niet op 7.1.1
Niet op iPhone 4s
En ook niet op iPad 3
Ik heb dus de .99€ vergeefs uitgegeven !

Oja ik heb iTV online van KPN

Dat had niet gehoeven. Verwijder je iTV app en installeer opnieuw. Dan werkt het gewoon. Ik heb bijna alle apparaten in het eerder bericht getest. iPhone 4S is er ook 1 van. Het verschil kan zijn dat ik alle apparaten up to date heb.

Gebruik Google om meer informatie TSProtector. Dan snap je waarom ik aangeef dat dat niet had gehoeven.

paulsmid 28-07-14 14:08

Vreemd, bij mij op de 4s met 7.1.2 niet met KPN ITV helaas.....

samson1a 28-07-14 14:13

Hier met KPN ook niet
Heb er op verschillende devices mee zitten stoeien,

Maar het lukt echt niet ,
Opstarten duurt nu wel langer en je krijgt heel even de Epg te zien van de zender en weg is ie
Melding " deze dienst is momenteel niet beschikbaar "

sledge 03-11-14 19:46

werkt die met de app van recordbank ook, kan je eens testen aub
de app is gratis

Bomans 03-11-14 19:59

Geen van beide tweaks werken op iOS8.

bastiaaneast 11-11-14 19:42

Op ios 8.1 met jailbreak werkt de ziggo App weer. Ff deze repo in cydia toevoegen en tsprotector 8 installeren. typ0s2d10

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2014 om 20:43 ----------

Is n beta en hij werkt. Je hoeft en kan verder niets instellen in instellingen. Hij werkt gelijk


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.