iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Test TSprotector voor Ziggo (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/135113-test-tsprotector-voor-ziggo.html)

Bomans 11-11-14 20:04

Het is eigenlijk nog een alpha ...

bastiaaneast 11-11-14 20:26

Maar t gaat erom dat de ziggo App weer werkt en dat doet die cheers

Placemaster 15-11-14 12:55

Ook voor UPC werkt deze versie. Je hoeft niets in te stellen.

boswachter85 16-11-14 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bastiaaneast (Bericht 984086)
Op ios 8.1 met jailbreak werkt de ziggo App weer. Ff deze repo in cydia toevoegen en tsprotector 8 installeren. typ0s2d10

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2014 om 20:43 ----------

Is n beta en hij werkt. Je hoeft en kan verder niets instellen in instellingen. Hij werkt gelijk

Helaas, heb precies zoals je zei gedaan, maar de Ziggo app werkt bij mij nog niet....

Scoes 22-11-14 00:54

Ook hier is tsProtector 8 een succes verhaal, de Ziggo app werkt weer!
De repo hierboven werkte bij mij helaas niet, maar hier is hij ook te vinden:

lexrnd's Repository - MyRepoSpace.com

Weet iemand trouwens de techische uitleg achter het niet werken van de app?
Is het een bewuste actie van Ziggo?

boswachter85 23-11-14 13:04

Bij mij werkt t nog steeds niet... Heb er nog een probleem bij. Heb de app: live tv kijken op me iphone staan. Sinds ik tsprotector geprobeerd heb (en verwijderd) heb ik telkens als ik deze app open dat ik doorverwezen wordt naar Cydia... Ofwel, die app werkt niet meer nu...

Help!?!?! Tips?!?!

paulsmid 26-11-14 15:10

KPN werkt, maar nu werkt Live TV app niet meer van Picathartes. Zij claimen nu ineens ok dat app alleen met 100% apple SW werkt.
Nog niets kunnen vinden helaas....
En zo doet ineens 'n app het niet meer die ik heb gekocht!

egidius 29-11-14 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boswachter85 (Bericht 985265)
Bij mij werkt t nog steeds niet... Heb er nog een probleem bij. Heb de app: live tv kijken op me iphone staan. Sinds ik tsprotector geprobeerd heb (en verwijderd) heb ik telkens als ik deze app open dat ik doorverwezen wordt naar Cydia... Ofwel, die app werkt niet meer nu...

Help!?!?! Tips?!?!

Ik heb hetzelfde probleem met "Live TV kijken", maar na contact met die jongetjes van Picathartes komen ze met hun 'hulp' niet verder dan: 'het zal werken als je de jailbreak verwijdert'. Na mijn reactie dat ik dat niet wil, kwam er vrijwel ongewijzigd dezelfde reactie. Even wachten op de volgende versies van TSProtector

marcoryn 28-12-14 14:02

Eindelijk weer Ziggo weer dankzij deze tweak. Top. Live tv werkt al een tijdje niet, schiet door naar Cydia en kreeg ook geen reactie op mijn support vragen.
Snap wel dat ze geen ondersteuning kunnen bieden op een jailbreak, maar hoop wel da ze het kunnen oplossen.

FridgeNL 28-12-14 15:02

Dat gaan ze niet oplossen omdat het geen bug is maar eerder een feature in hun app.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.