iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Aangifte Ziggo TV App (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/135393-aangifte-ziggo-tv-app.html)

Guest-20180925190238 17-02-13 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter (Bericht 879200)
Idd, dat mag ook niet.

Dussssss, verwijder die jailbreaks maar heel vlug van die iPhone en iPad. Misschien heeft morgen Ziggo, Whatsapp, Twitter, Facebook, enz... jouw bankrekening wel geplunderd. Je weet maar nooit met die gevaarlijk apps :D

kevinwalter 17-02-13 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 879201)
Dussssss, verwijder die jailbreaks maar heel vlug van die iPhone en iPad. Misschien heeft morgen Ziggo, Whatsapp, Twitter, Facebook, enz... jouw bankrekening wel geplunderd. Je weet maar nooit met die gevaarlijk apps :D

Misschien wel. Hoe zit het dan met Apple? Die moet dit soort praktijken toch verbieden aangezien dit niet binnen de sandbox omgeving van de apps blijft?

Guest-20180925190238 17-02-13 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter (Bericht 879224)
Misschien wel. Hoe zit het dan met Apple? Die moet dit soort praktijken toch verbieden aangezien dit niet binnen de sandbox omgeving van de apps blijft?

Hoe kom je nu weer tot de conclusie dat die apps niet binnen de Sandbox blijven :confused:

bsuma 17-02-13 20:13

Kan er hier een slotje op ??
Hopeloze en overbodige discussie.

Ik ben blij met mijn jailbreak, en blij met mijn werkende Ziggo App!

kevinwalter 17-02-13 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 879230)
Hoe kom je nu weer tot de conclusie dat die apps niet binnen de Sandbox blijven :confused:

Ze checken toch in de jailbreak directories? Dan zitten ze toch buiten de sandbox??

Guest-20180925190238 17-02-13 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter (Bericht 879233)
Ze checken toch in de jailbreak directories? Dan zitten ze toch buiten de sandbox??

In het Duits hebben ze daar een prachtig spreekwoord voor: "Einbilding ist auch eine Bildung" :rolleyes:

Vraag maar een slotje :-)

FridgeNL 18-02-13 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bsuma (Bericht 879232)
Ik ben blij met mijn jailbreak, en blij met mijn werkende Ziggo App!

Je opmerking is vrij nutteloos, een forum/community als deze drijft op het feit dat mensen elkaar helpen en over dit soort dingen kunnen discussiëren en jij doet precies het tegenovergestelde. Als je nu ook zou delen hoe het bij jou wel werkt draag je bij aan de community en is het probleem voor velen opgelost.

Ik heb trouwens UPC, mij maak je er dus niet blij mee ;)

blackoutzz 21-02-13 03:16

Ik heb hierover al gemaild met ene internet jurist, maar die zag net zoals ik geen heil erin.

1) in NL is nooit een uitspraak gedaan of een modificatie van iOS oftewel jailbreaken legaal is of niet.
2 ) Ziggo geeft aan dat zij content moeten beschermen van de zenders die jij en ik allemaal ontvangen.

Ik zeg laat gaan, dit kost je a) veel geld tot aan de rechtbank en B) als een Brein oid zichzelf hierin mengt kan je zelfs nog voor een uitspraak zorgen dat 1 illegaal wordt met ons kromme gerechtssysteem.

Neem UPC of glasvezel :-)

ballegooier 21-02-13 07:32

Een kabel boer kun je niet kiezen. Dat is postcode gebonden. Je kunt als Ziggo klant niet UPC kiezen.

Laat de rechter dáár dan maar eend iets aan doen! :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.