Aangifte Ziggo TV App discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Zoals je al wel weet is het de laatste tijd gewoon niet mogelijk om Ziggo TV te kijken via een gejailbreakde ios device(Wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aangifte Ziggo TV App
Hey iedereen,
Zoals je al wel weet is het de laatste tijd gewoon niet mogelijk om Ziggo TV te kijken via een gejailbreakde ios device(Wel met tsprotector maar dat even hier buiten). Nu heb ik dit even met een advocaat in opleiding overlegt. Hij zegt dat Ziggo dit niet mag doen omdat: Zij snuffelen rond op onze apparaten om te kijken of we gejailbreaked zijn. Hij zegt dat we bij het NMa en de consumenten bond moeten gaan klagen. Tevens aangifte doen vanwege privacy schending. Nu is mijn vraag: Wie doet hier aan mee? Stel je voor dat Ziggo door je foto's heen scant om te kijken of je een jailbreak hebt. Tevens heb ik hier niet iets gevonden in hun voorwaarden dat zei mogen scannen. Gr, Kevin Laatst gewijzigd door kevinwalter; 17-02-13 om 21:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik wist dit niet, maar maak wel sporadisch gebruik van de app. Ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen hier erg van zouden balen.
Ik vermoed dat dit een programmeer functie is die ontwikkelaars kunnen oproepen. Een functie die apple beschikbaar heeft gesteld. Als dat het geval is denk ik dat het zeer moeilijk is om hierin verandering te brengen. Ik zou me niet druk maken over dat de app je persoonlijke data door snuft. Daar zit apple behoorlijk bovenop. Ik maak er niet voldoende gebruik van om zo ver te gaan als aangifte doen. Maar een partitie tekenen of iets laagdrempeligs is geen probleem. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is nu het probleem? Dat Ziggo wel iets doet met de jailbreak detectie en andere populaire apps niet? Ze gaan allemaal wel snuffelen in jouw iPhone. Dus ook maar een klacht indienen tegen de ontwikkelaars van al die andere apps? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je hier concreet en tastbaar bewijs van ?, of gehoord via de wandelgangen ? Begint eer voor gij begint ,maw je moet heel zeker zijn van jouw " beweringen " mbt de ziggo app, want dit wordt een lange strijd die je wilt aangaan , en kost de nodige investering in tijd en geld , zomaar even een bewering neerleggen ben je er niet mee.... Daarbij zoals aangegeven zijn er al meer app's die " rond snuffelen" en daar je geen weet van hebt .... Dus overtuig en je bent spekkoper ...... Suc6 |
|
|||
|
|||
Vindt dat je hiermee best te ver gaat ziggo mag dat gewoon zoals jij je iphone mag jailbreaken !
als je toch gebruik wilt maken van die app haal die jb er vanaf |
|
|||
|
|||
Citaat:
Klopt dat tientallen apps dat doen. Echter doet Ziggo dit zonder melding. Ik heb nadat ik 2 jaar terug die app geïnstalleerd heb geen melding gehad van een nieuwe voorwaarde. Dit vindt ik dus echt niet kunnen. Aangifte doen gaat idd misschien iet wat ver. Misschien dat deze klacht bij de consumentenbond oid wat los kan maken. Echter moeten we dit dan wel in een grote groep doen. Er is genoeg bewijs dat Ziggo dit namelijk checkt. Met tsProtector zie je het duidelijk. Tevens werkt het op elk toestel perfect zonder jailbreak. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou zeggen: heel veel succes gewenst bij de Consumentenbond |
|
|||
|
|||
Klopt, dit staat er nu. 1 jaar geleden stond dat er niet. Hier heb ik ook niks over ontvangen. Dus voor mij mag ziggo de toegang niet ontzeggen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit betekend dus dat Ziggo achter de consument om de voorwaarden aanpast. (STRAFBAAR!) En tevens nog steeds snuffelt door mijn ipad heen. (OOK STRAFBAAR!) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Laat door die leerling-advocaat het verschil tussen het strafrecht en het burgerlijk recht eens uitleggen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik persoonlijk denk dan ook dat je niet zal winnen van ziggo. |
|
|||
|
|||
Wat mij is verteld is dat als de voorwaarden is aangepast wij opnieuw deze voorwaarden moeten accepteren. Anders is de nieuwe voorwaarden niet geldig.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zal ergens iets in de kleine letters staan dat bij elke update jij de voorwaarden accepteert. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stel je voor je koopt een auto. Op die auto zit 10 jaar garantie. Na 5 jaar stopt de moter er in eens mee. Jij gaat terug naar de dealer en bij de dealer zeggen ze: Ja, sorry meneer wij helpen u niet. u heeft een andere merk radio in uw auto zitten dan toegestaan is. Dit staat in de voorwaarden van vorig jaar. Terwijl jij getekend hebt voor de voorwaarden van 5 jaar terug. Dat kan toch ook niet? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Electronische aangifte inkomstenbelasting | Gagsmit | iPad algemeen | 2 | 18-11-11 17:06 |
|
|