Aangifte Ziggo TV App discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter Idd, dat mag ook niet. Dussssss, verwijder die jailbreaks maar heel vlug van die iPhone en iPad. Misschien heeft morgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Misschien wel. Hoe zit het dan met Apple? Die moet dit soort praktijken toch verbieden aangezien dit niet binnen de sandbox omgeving van de apps blijft?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kan er hier een slotje op ??
Hopeloze en overbodige discussie. Ik ben blij met mijn jailbreak, en blij met mijn werkende Ziggo App!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb trouwens UPC, mij maak je er dus niet blij mee
|
|||
|
|||
Ik heb hierover al gemaild met ene internet jurist, maar die zag net zoals ik geen heil erin.
1) in NL is nooit een uitspraak gedaan of een modificatie van iOS oftewel jailbreaken legaal is of niet. 2 ) Ziggo geeft aan dat zij content moeten beschermen van de zenders die jij en ik allemaal ontvangen. Ik zeg laat gaan, dit kost je a) veel geld tot aan de rechtbank en B) als een Brein oid zichzelf hierin mengt kan je zelfs nog voor een uitspraak zorgen dat 1 illegaal wordt met ons kromme gerechtssysteem. Neem UPC of glasvezel |
|
||||
|
||||
Een kabel boer kun je niet kiezen. Dat is postcode gebonden. Je kunt als Ziggo klant niet UPC kiezen.
Laat de rechter dáár dan maar eend iets aan doen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Electronische aangifte inkomstenbelasting | Gagsmit | iPad algemeen | 2 | 18-11-11 17:06 |
|
|