Aangifte Ziggo TV App discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Denk jij nou echt dat Ziggo zo dom is dat dit niet is onderbouwd? Dat is onderbouwd voor normale gebruikers. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat de discussie aan mij voorbij gaan. Ik wens je veel succes en wijsheid toe in het vinden van een antwoord.
|
|||
|
|||
Ik snap eigenlijk niet WAAROM Ziggo dit doet....
Wat zal het hun worst zijn of ik mijn device jailbreak? Het heeft toch geen consequenties voor het gebreuik van hun app? Plus dat zo weer een nieuw kat en muis spel ontstaat (tussen app makers en tweak-makers)....kost alle partijen alleen maar geld en moeite...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat proberen ze dan te beschermen? De logo's |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien het artikel (of relevante deel) ook eens lezen?
Dat de app niet werkt op een toestel met een jailbreak klopt. Wij leveren een app die helemaal is afgestemd op de originele iOS programmatuur en daarop ook perfect werkt. Alleen binnen de originele iOS kunnen wij voldoen aan de eisen die contentleveranciers aan ons stellen: bescherming van hun (content) rechten en controle over het aantal apparaten waarop men kan kijken. Dit kunnen wij niet garanderen op toestellen met een jailbreak. Vandaar dat de app niet werkt op toestellen met een jailbreak.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hebt nog steeds niet echt overtuigd met jouw "beschuldiging " aan het adres van ziggo, daarbij heb je ergens de klok horen luiden , maar niet wetend waar de klepel hangt .....
Ook de consumentenbond zal na jouw verhaal nu niet gelijk tot aktie over gaan ook niet met " meerdere" mensen. Ook de bal kan worden terug gekaatst door ziggo , als men dit verhaal van jouw serieus nemen, tenzij je concreet bewijs heb. Ik wens je suc6 , ook ik laat de discussie voor wat het is ...... |
|
||||
|
||||
Volgens mij wil die leerling-advocaat goedkoop publiciteit genereren om te laten zien wat hij/zij allemaal in zijn mars heeft.
Dit ga je nooit winnen zoals hier eerder al vermeld is. Jailbreaken is niet illegaal, maar ontwikkelaars kunnen je wel "tegenwerken" zodat jij je iDevice niet jailbreaked omdat je anders bepaalde apps niet ten volste kunt gebruiken. Ik heb de app ook en kan ook geen live tv kijken, mocht ik me er aan storen haal ik mijn jailbreak er wel af.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Staat op de plekken die je nu noemt dan persoonlijke data?
(ik dacht van niet) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee, maar stel je voor dat ik dat daar echt heb staan. Dan is het toch hardstikke gevaarlijk om de Ziggo app te installeren. Moeten wij dan ook echt alles pikken wat ze doen? Stel je voor ze gaan door iedereens fotoalbum kijken... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Electronische aangifte inkomstenbelasting | Gagsmit | iPad algemeen | 2 | 18-11-11 17:06 |
|
|