Alternatief voor MultiCleaner discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien MultiCleaner (nog) niet werkt onder iOS6 ben ik op zoek naar een andere tweak die alle in de multitaskingbar staande apps in een keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief voor MultiCleaner
Aangezien MultiCleaner (nog) niet werkt onder iOS6 ben ik op zoek naar een andere tweak die alle in de multitaskingbar staande apps in een keer afsluit m.b.v. Activator.
Iemand een goede tip ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
KillBackground gaat via Activator.
WeeKillbackground vind ik iets gemakkelijker : die werkt bv iedere keer als je je notification center opent of sluit. Zie Cydiastore. |
|
|||
|
|||
iCleaner werkt ook op iOS 6 als ik het goed heb.
|
|
|||
|
|||
Icleaner is de oplossing idd
|
|
|||
|
|||
Waar vindt ik icleaner na de installatie?
Edit: Gevonden Het sluit niet de opstaande apps, wat doe ik verkeerd?
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht. www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen. Laatst gewijzigd door vuurvreter; 18-02-13 om 00:22. |
|
||||
|
||||
iCleaner is dus niet de oplossing, eerder genoemde KillBackground en WeeKillbackground wel. Ook Remove background en de SBSettings plugin van Remove background doen hetzelfde, meeste kunnen volgens mij ook via activator functioneren.
|
|||
|
|||
Ik vind weekillbackground héél handig !
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook verwijderd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gebruik gewoon de tweak 'switchy' best out there
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multicleaner | Bfw30 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-05-11 23:46 |
Multicleaner niet meer te installeren na update | andre1961 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-04-11 23:32 |
Alternatief voor anyring? | rnbflavour | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-04-10 23:17 |
|
|