//

Multicleaner niet meer te installeren na update

Multicleaner niet meer te installeren na update discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist succesvol geupdate naar versie 4.3.2 met JB. Ik heb in februari Multicleaner aangeschaft, maar na de updat kan ik deze niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-11, 23:32
andre1961 andre1961 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard Multicleaner niet meer te installeren na update

Ik heb zojuist succesvol geupdate naar versie 4.3.2 met JB. Ik heb in februari Multicleaner aangeschaft, maar na de updat kan ik deze niet meer installeren.

Ik krijg een melding dat het een app is die gekocht moet worden, en daarna kom ik weer terug in Cydia. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Of staan de Cydia apps ook ergens op mijn pc?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Multicleaner Bfw30 Jailbreak apps en thema's 1 07-05-11 23:46
navigon update wil niet installeren lievever Archief 2 13-11-09 22:40
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 20:00
Iphone doet niks meer na installeren update software calamares Jailbreak apps en thema's 5 12-05-08 14:04
BSD Subsystem 2.0 Update, wel/niet installeren? DertKesh Archief 4 26-01-08 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.