Geluid muziek permanent harder zetten doe je zo! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb ze allemaal op 38 gezet. Ik heb het getest door mijn oortjes in te steken en dan gewoon het niveau redelijk laag gezet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
heb ze allemaal op 38 gezet.
Ik heb het getest door mijn oortjes in te steken en dan gewoon het niveau redelijk laag gezet op mijn gsm en dit klonk best wel goed. Maar zou het even willen testen op de fiets langs een drukke rijbaan en dan zien wat het geeft. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helemaal super voor alle moeite. Ik heb het bekeken en bij mij uitgevoerd. En het werkt. Dank je wel. Wat een fijn forum hier. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid iphone gaat automatisch harder | bzone | iPhone algemeen | 4 | 14-08-12 12:10 |
iPod touch: Geluid harder | ipodszijngeweldig | Jailbreak | 10 | 05-01-12 20:22 |
Muziek: Muziek harder zetten op Iphone | Solid_Snake | Muziek, foto & video | 5 | 09-02-11 17:14 |
krijg mijn geluid niet harder | martinjoossen | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 20:52 |
Ringtone harder zetten | keesdr | Ringtones en Wallpapers | 0 | 30-11-09 15:12 |
|
|