Geluid harder discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik vind het geluid op me iPod 3G IOS 5.0.1 wat zacht (oordopjes) kan ik met IFILE ook zorgen dat dit wat harder gaat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid harder
Hallo ik vind het geluid op me iPod 3G IOS 5.0.1 wat zacht (oordopjes) kan ik met IFILE ook zorgen dat dit wat harder gaat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je in dit geval niets aan iFile?
Normaal zou het geluid hard genoeg moeten kunnen (voor mensen die niet op zoek zijn naar gehoorbeschadiging). Als dit niet zo is kun je in je instellingen eens kijken of de volumebegrenzing wel uit staat. Gebruik je gewoon Apple oortjes? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik ken iemand die heeft een iPod 4 die gaan veel harder! |
|
||||
|
||||
Je kan ergens kiezen of al je liedjes op zelfde volume moeten worden afgespeelt. iTunes neemt dan het zachtste. Ook de EQ uitzetten kan helpen.
|
|
||||
|
||||
En als dat niet werkt kun je in iTunes ook al je nummers tegelijk selecteren en daarvan de opties openen, en het volume op 200% zetten (wel kans dat je dan gekraak gaat krijgen).
Ik ben trouwens even verward, er staat bij je username dat je geen jailbreak hebt maar je vraagt wel naar iFile? In het geval dat je een jailbreak hebt zijn er in Cydia ook wat themes te downloaden die je geluid verharden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik zal ff veranderen dat JB heb! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2012 om 17:15 ---------- Citaat:
Maar hoe moet ik mijn account veranderen vanaf deze app?? |
|
|||
|
|||
[QUOTE=LethalRabbit;755727]En als dat niet werkt kun je in iTunes ook al je nummers tegelijk selecteren en daarvan de opties openen, en het volume op 200% zetten (wel kans dat je dan gekraak gaat krijgen).
Als ik de nummers selecteer en dan? Hoe open ik de opties waar je het over hebt? |
|
||||
|
||||
[QUOTE=ipodszijngeweldig;755917]
Citaat:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=LethalRabbit;755918]
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=LethalRabbit;755923]
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2012 om 20:33 ---------- [QUOTE=ipodszijngeweldig;755927]Het werkt bedankt Laatst gewijzigd door ipodszijngeweldig; 05-01-12 om 21:33. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Volume harder | keesdr | iPhone algemeen | 5 | 20-06-11 14:19 |
krijg mijn geluid niet harder | martinjoossen | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 20:52 |
Ringtone harder zetten | keesdr | Ringtones en Wallpapers | 0 | 30-11-09 15:12 |
iphone 2g harder laten klinken... | gaming boy | Archief | 1 | 03-06-09 15:18 |
|
|