Eerste LockScreen theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind um super!!! Net zoals het lockscreen!! Mijn complimenten!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vind um super!!! Net zoals het lockscreen!! Mijn complimenten!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
alstublieft |
|
|||
|
|||
En hoe verander ik um precies want dat snapte ik niet helemaal.
Bedankt alvast voor het schitterende werk |
|
|||
|
|||
Staat in de readme. Moet lukken, is niet heel moeilijk.
|
|
|||
|
|||
Het is me uit eindelijk gelukt. Maar nu heb ik de slider en de slider van de fotocamera niet zo donker als in jou foto. Waar kan ik dat veranderen?
|
|
|||
|
|||
Op die screenshot is dat de slider en camera met de witte lijn rond dus de "line" versie
|
|
|||
|
|||
Hoe pas ik dat aan dan?!
|
|
|||
|
|||
Simpelweg door te hernoemen in de reame staan de exacte bestandsnamen (kan er nu even zelf niet naar kijken). Voor de camera grabbel moet je 1 file aanpassen (of beter gezegd 2, het oude hernoemen en het nieuwe de correcte naam geven), voor de slider zijn het er 2 (of 4 volgende de logica van de oude te hernoemen dat die filename beschikbaar is ;-) ) hopelijk lukt het, zoniet roep je maar!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-12 23:41 |
Wie kan mij helpen met theme en lockscreen | Judje23 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 06-03-10 22:00 |
GEZOCHT: Lockscreen theme Volvo source | V70ORD5 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-09 20:20 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
|
|