Siri op iphone4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om op een iphone4 met JB siri te installeren??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri op iphone4
Is het mogelijk om op een iphone4 met JB siri te installeren??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Siri kan je via Cydia bekomen op een iPhone 3GS, iPhone 4 of iPod touch die voorzien is van een jailbreak op iOS 5.1.1 (ik vermoed dat iOS 5.1.1 het minimum is, dus iOS 6 of nieuwer zal ook goed zijn)
Lees dit eens: Siri (jailbreak) - iPhoneclub En dit: Siri (jailbreak) - AppleSpot (ik weet niet of ik deze 2e link mag vermelden op dit forum) Zelf doe ik hier niet aan mee - Jailbreak toestanden
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd! Laatst gewijzigd door antoon100; 10-04-13 om 11:36. |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|