Facebook voor iOS 4.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal Ik heb een iPhone 3GS die ik na een hele hoop miserie terug op iOS 4.1 heb kunnen zetten. Echter kan ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook voor iOS 4.1
Hey allemaal
Ik heb een iPhone 3GS die ik na een hele hoop miserie terug op iOS 4.1 heb kunnen zetten. Echter kan ik nu Facebook niet meer installeren uit de AppStore omdat die zegt dat ik min iOS 5.0 nodig heb. Kan ik ergens aan een versie voor de 4.1 komen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en zijn er dan manieren die er zijn om
1. Mijn iphone 3GS naar de software versie 5.0 te zetten en 2. te unlocken zonder een geleerde te moeten zijn of niet? |
|
|||
|
|||
Naar iOS 5.x.x kan je alleen maar upgraden als je de SHSH hashes van de gewenste iOS 5 firmware hebt. Heb je die SHSH hashes opgeslagen dan is upgraden van een iPhone 3GS geen groot probleem.
Softwarematig unlocken is een ander verhaal. Kijk ook eens in de blog van het iPhone Dev Team wat de mogelijkheden zijn: Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
ah ok
ik heb dit hier gevonden op het forum http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...s-4-2-1-a.html en zal het zo doen toch bedankt voor het antwoord! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|