LS Chr0nos; mooi design lockscreen Theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren in Cydia te verkrijgen; LS Chr0nos voor 1,99. Voor dit bedrag krijg je 6 prachtig vormgegeven strakke LS varianten van Chr0nos. Ik vind ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
LS Chr0nos; mooi design lockscreen Theme
Sinds gisteren in Cydia te verkrijgen;
LS Chr0nos voor 1,99. Voor dit bedrag krijg je 6 prachtig vormgegeven strakke LS varianten van Chr0nos. Ik vind ze in ieder geval erg mooi en wou dat even met jullie delen. De ontwerper is een Fransman, alle dagen zijn in het Frans maar zeer eenvoudig aan te passen in het NL |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dankje Bomans. Scheelt mij weer wat fotootjes plaatsen
|
|
|||
|
|||
Ziet er mooi uit
|
|
|||
|
|||
550 maar? Das ook niet duur!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eerste LockScreen theme | MrBramme | Jailbreak apps en thema's | 47 | 10-03-13 17:55 |
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-12 23:41 |
Wie kan mij helpen met theme en lockscreen | Judje23 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 06-03-10 22:00 |
GEZOCHT: Lockscreen theme Volvo source | V70ORD5 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-09 20:20 |
mooi nieuw glassy springboard theme | Bartje | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-07-08 17:58 |
|
|