SMS discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde wat vragen. Als ik een smsje krijg van iemand die ik ken(staan wel in contacten) geeft hij het telefoonnummer weer, hoe krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS
Ik wilde wat vragen.
Als ik een smsje krijg van iemand die ik ken(staan wel in contacten) geeft hij het telefoonnummer weer, hoe krijg ik het voor elkaar dat hij de naam weergeeft? Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nummerherkenning installeren uit de iFoneguide in de Installer
|
|||
|
|||
vreemd eigenlijk, want ik heb dit nooit moeten installeren
|
||||
|
||||
doemaar ff wel dan, source, ifoneguide.nl/114
|
|
|||
|
|||
re
Vreemd !!!
Dat heb ik gedaan, maar als ik gebeld wordt staat wel de naam er maar als diegene me een sms stuurt staat diegene zijn naam er niet alleen zijn nummer. Hoe zou dat kunnen thx |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je moet het nummer gewoon 'toevoegen aan een bestaand contact' dit moet je maar 1 keer doen en dan zal de naam altijd komen.
gewoon je sms openen en dan nummer toevoegen - aan bestaand contact |
|
|||
|
|||
oeps verkeerd gezegd je ziet alleen zijn nummer en geen naam pfffff sorry
|
|
|||
|
|||
Nummerherkenning??
Hey,
Heb dit een tijdje geleden ook gehad met een gsm, het probleem daar was dat je er de landcode nog moest voorzetten. Dus voor ons in België was dat 0032....gevolgd door het nummer en dan aanvaardde hij dat wel. Hopelijk ben je er nog iets mee. Grtz |
|
|||
|
|||
Heb zowel voor als na een jailbreak niks speciaals hoeven doen: bij mij heeft altijd de naam van de contactpersoon gestaan.
|
|
|||
|
|||
Bij mij was dat ook (1.1.3). Ligt idd aan de landcode.
Ik heb er toen overal +32 voor gezet en toen werkte het wel. Nu ik heb geupdate naar 2.2 heb ik dat niet meer aan de hand |
|
|||
|
|||
Hello, hoe kan ik vermijden dat de inhoud van mijn sms-bericht op mijn springboard komt als ik een sms ontvang?
|
|
||||
|
||||
Ik weet dat het via intelliscreen kan, maar dan heb je wel een jailbreak nodig. Volgens mij kan het ook op een andere niet jailbreak manier, zal wel ff kijken of ik het kan vinden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|