iPhone wil niet meer uit safe mode discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het installeren van iMatte v5 everything theme is iPhone in safe mode gegaan.. Ik weet niet aan wat het ligt. Ik heb alles verwijderd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone wil niet meer uit safe mode
Na het installeren van iMatte v5 everything theme is iPhone in safe mode gegaan..
Ik weet niet aan wat het ligt. Ik heb alles verwijderd van iMatte maar blijkbaar zijn er nog dingen extra geinstalleerd. Ik kan het niet vinden wat er allemaal in het pakket zat om alles in dat pakket te kunnen verwijderen. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me te hulp staan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zou 'm in DFU gooien en er daarna weer uithalen. Anders eens in je crash logs kijken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: dringend AT&T sim nodig om uit safe mode te raken | hanneske4 | Jailbreak | 4 | 07-08-10 15:01 |
Kom niet uit Safe Mode | francebramie | iPhone algemeen | 2 | 22-06-10 21:36 |
ik kom niet uit de safe-mode | videologic | iPhone algemeen | 1 | 13-01-10 12:05 |
iPhone wil niet uit en niet in recovery mode | mauritsvdven | iPhone algemeen | 1 | 30-07-08 15:57 |
iphone wil niet meer naar normal mode | kleeuwenkamp | iPhone algemeen | 2 | 17-03-08 15:26 |
|
|