Chatten tussen twee Iphones discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik en iemand uit mijn klas hebben alle twee een Iphone. Nu wou ik weten of het mogenlijk was om Notes of zo doortesturen naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Chatten tussen twee Iphones
Ik en iemand uit mijn klas hebben alle twee een Iphone.
Nu wou ik weten of het mogenlijk was om Notes of zo doortesturen naar de andere Iphone. Er is geen internet verbinding in onze klas. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is misschien iets voor jullie
Send files directly from iPhone to another - The Unofficial Apple Weblog (TUAW) |
|
|||
|
|||
ja dat gaat
heel gemakkelijk, bestaat al een aantal jaren.. het heet..... SMS! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gelijk heeft ie wel want het feit is dat je BT niet kan gebruiken voor filetransfer (technisch onmogelijk met de iPhone) dus wat er over blijft is gebruik maken van een programma die internet of GPRS gebruikt.
|
|
||||
|
||||
Laten we het op nog niet houden Kom maar op met die appstore Btw Dropbox?
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 06-06-08 om 10:08. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat bedoelt ie dan?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarmee stuur je toch via BT. Blijkbaar heb ik het toch bij het juiste eind. Was een beetje in de war omdat ze over SMS bezig waren |
|
||||
|
||||
En iFob ? heb je Wi-Fi nodig hiervoor?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's | Marcellobarros | iTunes | 4 | 18-05-11 12:34 |
|
|