Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone regelmatig aan twee verschillende PC's hangen, Thuis en op kantoor. Als ik de Apps wil gaan syncen, dan worden de apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's
Ik heb mijn iPhone regelmatig aan twee verschillende PC's hangen, Thuis en op kantoor.
Als ik de Apps wil gaan syncen, dan worden de apps weer allemaal verdeeld over de verschillnde pagina's. Ik heb uiteraard mooie groepn aangemaakt waar ik de verschillende apps in heb gerubriceerd. Als ik dit op PC-A doe, dan wordt dit op PC-B weer helemaal omgegooid. Heeft iemand hier ervaring mee? Bestaat er de mogelijkheid om mijn indeling op beide PC's het zelfde te houden? Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vink anders op PC-B aan dat de apps niet gesynchroniseerd moeten worden
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem:
Door mijn werk ben ik gewoon om regelmatig op 3 verschillende computers te werken. (PC op het werk, PC thuis en laptop onderweg en buitenverblijf) Op alledrie heb ik aankopen gedaan in de app store. Ik heb deze ook alle drie gemachtigd. Telkens ik een sync doe van de apps gooit hij de indeling van alle applicaties door elkaar en heb ik weer werk om dit alles goed te zetten. Is dit te vermijden? Als ik de sync afzet op pc-b kan ik de apps die ik daar aankocht niet overzetten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik doe dat op een MacBook en een Mac Pro met "SuperFlexibleSyncronizer". Dat is niet meer dan het aloude Unix "rsync" met een goede GUI. "rsync" is van huis uit terminal based. Alle aanpassingen in beide iTunes bibliotheken worden tweewegs synchroon gehouden. Onder Windows zou dat ook moeten lukken. Ik meen mij te herinneren dat er zoiets bestaat als "rsync for Windows". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Webclip icoontje veranderd steeds naar default | Maupie010 | iPhone algemeen | 6 | 16-02-11 16:09 |
Programmas en spellen uitwissellen tussen verschillende iphones. | peaceman | iPhone algemeen | 4 | 30-03-10 13:30 |
Windows: twee verschillende versies itunes voor iphone en ipod | irityosef | iTunes | 4 | 20-10-08 13:13 |
CopierciN --> Kopieren & Plakken tussen verschillende programma's! | Mertoglu | Archief | 1 | 16-09-08 14:04 |
|
|