//

Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's

Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone regelmatig aan twee verschillende PC's hangen, Thuis en op kantoor. Als ik de Apps wil gaan syncen, dan worden de apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-05-11, 11:13
Marcellobarros Marcellobarros is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's

Ik heb mijn iPhone regelmatig aan twee verschillende PC's hangen, Thuis en op kantoor.
Als ik de Apps wil gaan syncen, dan worden de apps weer allemaal verdeeld over de verschillnde pagina's.
Ik heb uiteraard mooie groepn aangemaakt waar ik de verschillende apps in heb gerubriceerd.
Als ik dit op PC-A doe, dan wordt dit op PC-B weer helemaal omgegooid.

Heeft iemand hier ervaring mee? Bestaat er de mogelijkheid om mijn indeling op beide PC's het zelfde te houden?

Thanks.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-11, 12:24
Raxi Raxi is offline
• iOS 6.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

Vink anders op PC-B aan dat de apps niet gesynchroniseerd moeten worden
  #3  
Oud 18-05-11, 11:10
emence emence is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem:

Door mijn werk ben ik gewoon om regelmatig op 3 verschillende computers te werken. (PC op het werk, PC thuis en laptop onderweg en buitenverblijf) Op alledrie heb ik aankopen gedaan in de app store. Ik heb deze ook alle drie gemachtigd. Telkens ik een sync doe van de apps gooit hij de indeling van alle applicaties door elkaar en heb ik weer werk om dit alles goed te zetten.

Is dit te vermijden?

Als ik de sync afzet op pc-b kan ik de apps die ik daar aankocht niet overzetten
  #4  
Oud 18-05-11, 11:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emence Bekijk bericht

Als ik de sync afzet op pc-b kan ik de apps die ik daar aankocht niet overzetten
Die kan je dan weer op PC-A overzetten.
  #5  
Oud 18-05-11, 11:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcellobarros Bekijk bericht
Heeft iemand hier ervaring mee? Bestaat er de mogelijkheid om mijn indeling op beide PC's het zelfde te houden?
Dat kan als je op beide machines de iTunes bibliotheek syncroon houdt.

Ik doe dat op een MacBook en een Mac Pro met "SuperFlexibleSyncronizer". Dat is niet meer dan het aloude Unix "rsync" met een goede GUI. "rsync" is van huis uit terminal based. Alle aanpassingen in beide iTunes bibliotheken worden tweewegs synchroon gehouden.

Onder Windows zou dat ook moeten lukken. Ik meen mij te herinneren dat er zoiets bestaat als "rsync for Windows".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Webclip icoontje veranderd steeds naar default Maupie010 iPhone algemeen 6 16-02-11 15:09
Programmas en spellen uitwissellen tussen verschillende iphones. peaceman iPhone algemeen 4 30-03-10 12:30
Windows: twee verschillende versies itunes voor iphone en ipod irityosef iTunes 4 20-10-08 12:13
CopierciN --> Kopieren & Plakken tussen verschillende programma's! Mertoglu Archief 1 16-09-08 13:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.