andere provider en ander nummer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb eenIiphone 3 G en stap over naar een andere provider en een nieuw tel.nummer. Kan ik Itunes nu nog gebruiken en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
andere provider en ander nummer
Hallo,
Ik heb eenIiphone 3 G en stap over naar een andere provider en een nieuw tel.nummer. Kan ik Itunes nu nog gebruiken en de telefoon aankoppelen of welke stappen moet ik ondernemen om dit evt. mogelijk te maken. Graag uw hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Huh? Wat een vaag geformuleerde vraag. Gebruik de zoekfunctie eens met de termen die je hebt ingetypt.
|
|
|||
|
|||
Hmm toch maar een reactie. Ja je kunt itunes blijven gebruiken en evt met je oude apple account kun je je reeds aangekochte apps syncen met je nieuwe iphone. Ik hoop dat dit duidelijk is.
|
|
||||
|
||||
Zoals bennie010 al zegt, je telefoonnummer of provider zijn niet belangrijk. Zolang je hetzelfde iTunesaccount gebruikt werkt alles gewoon.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gebruiken met zelfde provider maar ander abbo | gunray | Archief | 4 | 26-01-11 10:34 |
smsen met een ander nummer | Doq | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-10 16:44 |
Unlock met ander nummer? | HyperCube | Odido (T-Mobile) | 15 | 17-04-10 13:19 |
Iphone met ander provider? | Edwin1970 | Koopinformatie Nederland | 1 | 12-07-09 02:27 |
Geen T-Mobile 3G, wel 3G met ander provider simkaart!? | EN-IS | Odido (T-Mobile) | 3 | 17-04-09 01:46 |
|
|