Bad piggies jailbreak detection discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple's gratis app van de week bad piggies kent een jailbreak detectie. Iemand een idee hoe deze te omzeilen? Xcon en ts protector werken helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bad piggies jailbreak detection
Apple's gratis app van de week bad piggies kent een jailbreak detectie.
Iemand een idee hoe deze te omzeilen? Xcon en ts protector werken helaas niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel van zo'n tweak gehoord voor o.a. de ziggo app
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
xCon al geprobeerd?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bad Piggies voor de iPad kan ik gewoon spelen met jailbreak...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Komt er een fout? Sluit de App gewoon af? Want wie weet is de update wel mislukt en heeft dit niks met een jailbreak te maken
|
|
|||
|
|||
De app sluit gewoon af. Ik heb 'm al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, niks werkt helaas. En als ik google kom ik meer meldingen tegen van de jailbreak detection, echter nergens een antwoord helaas.
|
|
||||
|
||||
Je zult het bij een tweak moeten zoeken.
Start 'm anders eens in Safe Mode op, respring en start 'm dan opnieuw op. |
|
|||
|
|||
Zal dan inderdaad wel een tweak zijn, in safe mode doet ie het wel, daarna herstarten en helaas niks meer.
Beetje veel werk om alles na te lopen wat het kan zijn, als het nou een belangrijke app zou zijn. |
|
||||
|
||||
Post anders een lijstje...
|
|
|||
|
|||
Wil ik wel doen, maar hoe kan ik een lijstje maken? Ik heb zo'n lijst, om dat allemaal over te tikken...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|