//

Blutrol Cydia toch kunnen downloaden

Blutrol Cydia toch kunnen downloaden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Door een vervelende fout is mijn iPad perongeluk geupgrade naar 6.1.3 welke nog niet te jailbreaken is helaas. Nou zag ik via mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-13, 12:53
mrwhoopy mrwhoopy is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 1
Standaard Blutrol Cydia toch kunnen downloaden

Hallo allemaal,

Door een vervelende fout is mijn iPad perongeluk geupgrade naar 6.1.3 welke nog niet te jailbreaken is helaas.

Nou zag ik via mijn iPhone die wel gejailbreaked is in Cydia een betaal app voor $6,99 genaamd Blutrol.

Nu mijn vraag is er een mogelijkheid om deze op één of andere manier
toch op mijn ipad te kunnen zetten, ik wil namelijk games spelen op me iPad maar dan met een controller.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-13, 13:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopy Bekijk bericht
Nu mijn vraag is er een mogelijkheid om deze op één of andere manier
toch op mijn ipad te kunnen zetten..
Die mogelijkheid is er niet. Op een iPad zonder jailbreak kan je geen apps met unsigned code installeren. En al helemaal niet in het Debian Packaging formaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G geen apps kunnen downloaden? johnterhaar iPhone algemeen 5 28-11-12 09:59
regelmatig niet kunnen downloaden van cydia fcruizer Jailbreak apps en thema's 5 26-01-12 12:23
Goede 3G ontvangst en toch geen e-mail kunnen verzenden Nafets iPhone algemeen 8 16-04-10 08:47
Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset toch kunnen kopen laptopleon Archief 3 28-10-09 16:55
Geen GPRS/EDGE KPN ingesteld en toch kunnen internetten Cisevi KPN 9 14-08-08 09:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.