Zelf bepalen wanneer Mail refresht met iCheckMail discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iCheckMail is een app waarmee je zelf kan bepalen wanneer de Mail app zich refresht, heel erg handig voor als de standaard keuzes je niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zelf bepalen wanneer Mail refresht met iCheckMail
iCheckMail is een app waarmee je zelf kan bepalen wanneer de Mail app zich refresht,
heel erg handig voor als de standaard keuzes je niet bevallen. Voordat je iCheckMail installeert moet je eerst Erica's Utilities installeren, je moet natuurlijk ook BSD Subsystem geinstalleerd hebben. iCheckMail 1.0 (link naar de site)
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-08 om 04:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wou het deze morgen ook al posten, maar blijkbaar werkt het niet als je iPhone in standby staat. Dus veel heb je er niet aan dan.
Werkt het bij jou wel? |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het perfect! ik heb men iPhone in standby staan, hij refresht wel gewoon om de 1 minuut waar ik hem op heb staan
|
|
||||
|
||||
Ook best even bijvertellen dat je blijkbaar eerst Erica’s Utilities moet installeren.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Operator lock bepalen met sim kaartjes .. | BigG | Unlock | 50 | 14-10-11 17:06 |
iCheckMail | mabaelst | iPhone algemeen | 0 | 18-04-11 15:04 |
Mail.app crasht wanneer ik het opstart | dendioo | Archief | 4 | 20-07-08 13:46 |
Nu ook zelf bepalen wanneer je scherm dimt met iDimLight | iMario | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-06-08 13:42 |
|
|