help mijn iconen zijn verdwenen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal. Mijn icoon van foto's en camera zijn verdwenen, kan iemand mij daar bij helpen????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help mijn iconen zijn verdwenen
hallo allemaal.
Mijn icoon van foto's en camera zijn verdwenen, kan iemand mij daar bij helpen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
en met deze informatie denk je dat we je zo maar kunne helpen??
Misschien moet je eens vertellen of je iets hebt geinstalleerd ofzo. Heb je ze op een andere pagina gezet misschien of iets verwijderd..
|
||||
|
||||
Installeer anders "poof" en kijk of ze niet gewoon niet op je springbord staan (maar gecamoufleerd).
Meer info over poof kun je hier op het forum vinden. (tip: rechtsboven staat een zoekfunctie ) |
|
||||
|
||||
doe eerst es wat Redchilly zegt en anders voeg je de source, Jmiz9000.techdocrx.com/repo.xml toe aan je Installer.
na het refreshen ga je naar het mapje backups en dan installeer je MobileSlideShow. backups staan er voor alle firmwares, dus moet wel lukken. Succes ermee
|
|||
|
|||
ja ik had summerboard en windows vista theme geinstalleerd en weer verwijderd, en u zijn dus die iconen weg
|
|
||||
|
||||
Volgens mij overschrijft de Vista theme de originele iconen (van foto en camera).
Na verwijderen dus geen iconen meer, logisch. Zoals iMario zegt (wat zijn we een goed team samen ) even iconen downen en terugzetten. Hier kun je vinden waar het naar toe moet: *KLIK* |
|
|||
|
|||
Citaat:
dankje wel het is gelukt |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iconen verdwenen | Coppy | iPhone algemeen | 2 | 11-04-11 10:17 |
Iconen verdwenen | Lyrix | iPhone algemeen | 1 | 07-10-10 13:13 |
Help mijn foto's zijn verdwenen | StevenMats | Muziek, foto & video | 23 | 11-08-10 20:09 |
Na firmware update zijn bijna al mijn icoontjes verdwenen. | Vandammes | Archief | 5 | 21-05-09 22:41 |
App namen|Iconen verdwenen | dannyhtek | Archief | 3 | 16-05-09 22:09 |
|
|