layout ipod-functie veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) onhandig?! ik vind het ondhandig dat: - de tekst van artiest/nummer in de lijstweergave niet meescrolt - ik niet in 1 scherm kan waarderen & ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
layout ipod-functie veranderen
onhandig?!
ik vind het ondhandig dat: - de tekst van artiest/nummer in de lijstweergave niet meescrolt - ik niet in 1 scherm kan waarderen & controls kan zien ik wil gewoon niet constant het scherm moeten "flippen/omdraaien" wat wil ik graag? in 1 scherm: - bovenbalk (repeat, suffle, progressbar) - waarderen van songs met de bekende 5 sterren - onderbalk (previous, pauze/play, next & volume controll) is dit aan te passen? bestaat er een app die dit kan? graag jullie reactie! alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod functie in de auto | peer1985 | iPhone accessoires en onderdelen | 14 | 05-01-12 09:00 |
TomTom: iPod-functie i.c.m. TomTom | philippefeij | iPhone Navigatie | 6 | 14-10-09 18:03 |
iPod functie iPhone 3G | Perdut | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 20:50 |
SMS Kleuren aanpassen, layout veranderen?? | Antiparadox | iPhone algemeen | 5 | 25-12-08 14:16 |
Muziek: ipod functie | daanhockeyc1 | Muziek, foto & video | 6 | 08-07-08 14:45 |
|
|